piątek, 24 lipca 2015

✩ ALOHA! ✩

HEJ KOCHANI!

Kim ja w ogóle jestem?
Jestem człowiekiem, dziewczyną. Jestem po prostu Hania. 
Co ja tu robię?
Będę blogować! Zabierałam się do tego już od dawna, ale wmawiałam sobie, że nie dam rady i blablabla. Nie wierzyłam w siebie. Zebrałam całą swoją energię i postanowiłam, że będę blogować. 
Co się pojawi na moim blogu?
Recenzje książek, kosmetyki, makijaż, fryzury, moda i inne nieco bardziej kontrowersyjne tematy! 

Myślę, że tyle informacji na razie starczy! 
Do następnego kliknięcia! :)

4 komentarze:

  1. w koncu jakas mieszanka tematow. na pewno bede stala czytelniczka! super sie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę weny, bo super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno cię nie było na blogu tak świetnie piszesz. Zrobiłabyś np. Q&A ale na blogu proszę? masz śliczne włosy dodaj coś o nich ;* z poważaniem M.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, nominowałam cię do Liebster Blog Award, więcej informacji znajdziesz u mnie; http://muffinpeach.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń