wtorek, 28 lipca 2015

✩ #2 LIEBSTER BLOG AWARD ✩

HEJ KOCHANI!

Prowadzę bloga zaledwie od kilku dni, a już zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD. Jestem bardzo zaskoczona.
Dziękuję bardzo autorce bloga http://muffinpeach.blogspot.com/ za nominację :)


1. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka? 
Sprawdzam która godzina ;)

2. Jakie jest twoje największe uzależnienie?
Książki, jedzenie, sprzątanie. 

3. Twój ulubiony film i dlaczego?
Wszystkie części Harry'ego Potter'a, Jeżeli nadejdzie jutro i Charlie.
Są moimi ulubionymi ze względu na idealne wykonanie, świetnych aktorów i wspaniałą akcję. 

4. Na co przeznaczyłabyś twoją wygraną w totka?
Kupiłabym sobie dom, część przeznaczyłabym na fundację, część oddałabym swoim bliskim :)

5. Co cię zachęciło do założenia bloga?
Nie co, raczej kto. Moja siostra - Daria. 

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chciałabym polecieć w kosmos. 

7. Co sądzisz o zjawiskach paranormalnych? Wierzysz w nie?
Kocham oglądać tego typu filmy naukowe. Tak, wierzę w nie!

8. Gdybyś była istotą nadprzyrodzoną, jaką byś była?
Byłabym Aniołem. 

9. Co cię motywuje do działania?
Inni ludzie i marzenia. 

10. Ulubiona pora roku i dlaczego?
 Wiosna, bo wtedy się urodziłam :)

11. Wpis na blogu, którego pisanie sprawiło Ci najwięcej frajdy.
Ten o brwiach, ponieważ czułam się jak prawdziwa blogerka modowa! 


Moje pytania:

1. Co robisz kiedy masz doła?

2. Jakie jest twoje ulubione danie?

3. Na kim się wzorujesz?

4. Kim dla ciebie są twoi czytelnicy?

5. Czy blogowanie jest częścią twego życia, czy raczej traktujesz je jako rozrywkę?

6. Jaki jest twój ulubiony film?

7. Co jest twoim celem w życiu? Do czego dążysz?

8. Wolisz rozmawiać z kimś czy pisać smsy?

9. Wierzysz w przeznaczenie?

10. Jaką rolę w twoim życiu odgrywa internet?

11. Jaki jest twój styl ubierania się? 

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne odpowiedzi i pytania, lubię poczytać o innych bloggerach ♥
    Ładny wyglad bloga! Podoba mi się :3
    pozdrawiam, milego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i ciekawe odpowiedzi! :* Pytania też bardzo mądre siska!
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/ Zapraszam do mnie ! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, również bardzo lubię te filmy :)
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje nominacji!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Harrego Pottera, ostatnio oglądałam wszystkie częsci :)
    Ja też jestem uzależniona od jedzenia hahah


    Serdecznie zpraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Bardzo dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post
    would you like to follow each other? I'll follow back after it.

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe odpowiedzi ;) dziękuję za nominację

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj dobry wybór harry potter to boski film ;D tez go lubie :DD
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji : http://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje nominacji! bardzo ciekawe odpowiedzi, miło się czyta :)
    powodzenia w dalszym blogowaniu

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz cudownego bloga, piękne zdjęcia, posty miło się czyta, oby tak dalej :)
    może wspólna obserwacja? jeżeli tak to zaobserwuj mojego daj znac w komentarzu a ja od razu na 100% się odwdzięczę
    pozdrawiam i zapraszam


    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń